BFGoodrich® g-Force Winter 2

POCZUJ, JAK PRZYJEMNA MOŻE BYĆ JAZDA ZIMĄ

Opony zimowe

Zalety

    - Zwiększone bezpieczeństwo na  oblodzonych nawierzchniach(1)

    - Jedna z najlepszych opon na mokre nawierzchnie(2)

    - Technologia Velvet - Aksamitne boki
    - 3PMSF* M+S***

  • Przyczepność 5/5

  • Przyjemność 4/5

  • Wytrzymałość 3/5

Znajdź sprzedawcę
  • Szczegółowy opis

    ZWIĘKSZONE BEZPIECZEŃSTWO NA OBLODZONYCH NAWIERZCHNIACH, DOSKONAŁE ZACHOWANIE NA ŚNIEGU

    Udoskonalony układ lameli zapewnia optymalne właściwości trakcyjne i trzymanie się drogi na zaśnieżonych nawierzchniach. Nowa mieszanka gumowa pozwoliła zmniejszyć sztywność bieżnika przy niskich temperaturach, powodując zarazem skrócenie drogi hamowania na oblodzonych nawierzchniach(3 ).

    JEDNA Z NAJWYŻSZYCH KLAS WŚRÓD OPON DOSTĘPNYCH NA RYNKU

    Przyznana tej oponie klasa B stanowi wyraz uznania za jej bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa przy hamowaniu na mokrej nawierzchni(4).

    Kierunkowa rzeźba bieżnika w układzie „V” i kanały rynnowe „Toboggan” ułatwiają odprowadzanie wody, błota pośniegowego i zmniejszają ryzyko aquaplaningu(5).

    NIEPOWTARZALNY STYL

    Specjalne, tworzące efekt aksamitu powierzchnie boków tej nowej opony sprawią, że z żalem będziesz witał dzień zmiany opon na letnie

    * 3 Peak Mountain Snow Flake.

    ** Mud + Snow.

    1) Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w październiku 2014 r. na torze lodowym w Clermont-Ferrand.

    (2) Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) skuteczności hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji, Product Tracking Report, sierpień 2015 r. Skrócona o 2,2 m, czyli o 6%, droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 r. w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.

    (3) Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w październiku 2014 r. na torze lodowym w Clermont-Ferrand.

    (4) Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) skuteczności hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji Product Tracking Report, sierpień 2015 r. Skrócona o 2,2 m, czyli o 6%, droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 r. w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.

    (5) Zwiększona o 15% na prostej i o 13% na zakrętach odporność na aquaplaning w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 r. w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.