(1) – przyczepność w błocie w porównaniu z poprzednikiem – poprawa o 10% w porównaniu z oponą BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO w rozmiarze LT265/70R17 na podstawie wewnętrznych subiektywnych badań przyczepności w błocie przeprowadzonych w 2014 r. Użyto pojazdu Jeep Wrangler Rubicon.
(2) – przyczepność na śniegu w porównaniu z poprzednią wersją – poprawa o 19% w porównaniu z oponą BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO w rozmiarze LT265/70R17 na podstawie zleconych, niezależnych testów przyczepności na śniegu przeprowadzonych 29 stycznia 2014 r., wykonanych zgodnie z testem opisanym w ASTM F1805. Użyto standardowego testu wirowania GM. Użyto samochodu Chevrolet 1500 Pickup z 2000 roku.
(3) – twardsze ścianki boczne – poprawa o 20% w porównaniu z oponą BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO w rozmiarze LT265/70R17 na podstawie wyników badania wewnętrznego rozszczepiania ścianek bocznych przeprowadzonego we wrześniu 2014 r. Wyniki badania pękania ścian bocznych uzyskano za pomocą symulowanej maszyny do agresywnych testów ścian bocznych (patent zgłoszony US20120245859A1). Użyto pojazdu Jeep Rubicon z 2014 roku. Rzeczywiste wyniki na drodze i poprawa osiągów mogą się różnić w zależności od rozmiaru opony.
(4) – wolniejszy czas zużycia bieżnika – poprawa o 15% w porównaniu z oponą BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO w rozmiarze LT265/70R17 na podstawie wewnętrznych badań zużycia przeprowadzonych w kwietniu 2014 r. Użyto pojazdu Chevrolet Silverado HD z 2012 roku. Rzeczywiste wyniki uzyskane na drodze mogą być inne.