* 3 Peak Mountain Snow Flake.
** Mud + Snow.
⁽¹⁾ Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w październiku 2014 r. na torze lodowym w Clermont-Ferrand.
⁽²⁾ Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) skuteczności hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji, Product Tracking Report, sierpień 2015 r. Skrócona o 2,2 m, czyli o 6%, droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 r. w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.
⁽³⁾ Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w październiku 2014 r. na torze lodowym w Clermont-Ferrand.
⁽⁴⁾ Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) skuteczności hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji Product Tracking Report, sierpień 2015 r. Skrócona o 2,2 m, czyli o 6%, droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 r. w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.
⁽⁵⁾ Zwiększona o 15% na prostej i o 13% na zakrętach odporność na aquaplaning w porównaniu z oponą poprzedniej generacji BFGoodrich® g-Force Winter 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 r. w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.