(1) – hamowanie i przyczepność na śniegu – droga hamowania krótsza o 4%, tj. 1 m, a zdolność ruszania z miejsca na śniegu poprawiona o 5% w porównaniu z poprzednią gamą opon BFGoodrich® g-Force Winter w rozmiarze 205/55 16 91H. Wewnętrzne badanie Grupy Michelin przeprowadzone w grudniu 2015 r. i styczniu 2016 r. w Ivalo. Opony BFGoodrich g-Force Winter 2 mają oznaczenie góry z 3 szczytami z płatkiem śniegu (3PMSF), co oznacza gwarancję minimum dla poziomu bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.
(2) – hamowanie na lodzie – droga hamowania na lodzie krótsza o 8% w porównaniu do poprzedniej serii opon BFGoodrich® g-Force Winter w rozmiarze 205/55 16 91H. Wewnętrzne badanie Grupy Michelin przeprowadzone na lodowisku w Clermont Ferrand w październiku 2014 r.
(3) – hamowanie na mokrej nawierzchni – lepsze oznaczenie hamowania na mokrej nawierzchni z C do B w porównaniu z poprzednią gamą opon BFGoodrich® g-Force Winter. Źródło: Raport śledzenia produktu – sierpień 2015 r. Droga hamowania na mokrej nawierzchni krótsza o 2,2 km, tj. o 6% w porównaniu z poprzednią gamą opon BFGoodrich® g-Force Winter w rozmiarze 205/55 16 91H. Wewnętrzne badanie Grupy Michelin przeprowadzone w grudniu 2014 r. w Centrum Technologicznym Ladoux.