(1) – przyczepność w błocie – na podstawie wewnętrznego badania trakcji w błocie przeprowadzonego w 2016 r. w porównaniu z oponą Mud-Terrain T/A KM2 (poprawa o 5%) w rozmiarze LT265/70R17 na samochodzie Jeep Wrangler Rubicon z 2014 r. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić.
(2) – przyczepność na skałach – na podstawie wewnętrznych badań przyczepności na suchych skałach przeprowadzonych w 2016 r. w porównaniu z oponą Mud-Terrain T/A KM2 (poprawa o 8%) w rozmiarze LT265/70R17 na samochodzie Jeep Wrangler Rubicon z 2014 r. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić.
(3) – twardsze ścianki boczne – na podstawie badań przebić wewnętrznych ścianek bocznych z lat 2015-2016 w porównaniu z oponą Mud-Terrain T/A KM2 (poprawa o 27%) w rozmiarze LT265/70R17. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić.
(4) – Baja Champion – pojazd, który wygrał na punkty w wyścigu Baja w latach 2017, 2018 i 2019 jechał na oponach BFGoodrich Mud-Terrain T/A KM3.